„Ateiści są boscy” – druga kampania Fundacji Wolność od Religii
  • 0
  • 1
11.09.2013

„Ateiści są boscy” – druga kampania Fundacji Wolność od Religii

Pod koniec września rozpocznie się druga kampania billboardowa Fundacji Wolność od Religii. Tegoroczne hasło brzmi: „Ateiści są boscy”. Cele działań to m.in. zwrócenie uwagi na kwestię wykluczenia społecznego ze względu na światopogląd oraz ocieplenie wizerunku osób niewierzących.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

49889 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Zwolennik

8 lat temu

Brawo ateiści!

Wielkie brawa, nareszcie jakaś przeciwwaga do reklamy religijnej :)

Rozwiń komentarze

11 września 2013