- 0
- 2
Assembly tworzy dział mediowy w Polsce
Assembly, agencja mediowa wykorzystująca model omnichannel, należąca do firmy Stagwell, otwiera w Polsce nowy dział mediowy. Jego szefem została Natalia Plawgo, która awansowała na stanowisko managing partner.
Assembly będzie nadal rozwijać dotychczasowe inicjatywy, m.in. włączenie Brand New Galaxy do spółki. Ruch ten rozszerzył bazę pracowników i klientów, uzupełniając ją o:
- 400 ekspertów z branży e-commerce,
- marki globalne, takie jak Lindt, Mashreq i Ceer.
Wszystko to obok wcześniej nawiązanej współpracy z Lenovo, Estee Lauder i Fossil Group.
– Polski rynek jest gotowy na przełom, a klienci oczekują szybszych, bardziej efektywnych rozwiązań. Otwierając dział medialny w Polsce, łączymy możliwości najlepszych w swojej klasie usług z dziedziny e-handlu z najszybciej rozwijającym się biznesem medialnym w regionie. Naszym celem jest zapewnienie klientom kompleksowych strategii medialnych i z zakresu e-handlu, które napędzają wzrost.
Mamy najlepszą agencję w branży e-handlu w regionie, a dzięki ekspansji naszej oferty medialnej będziemy w dalszym ciągu wyznaczać standard doskonałości. Nasi klienci skorzystają na holistycznym podejściu łączącym globalną skalę z lokalną wiedzą specjalistyczną. Zapewni im ono przewagę nad konkurencją na stale rozwijającym się rynku – mówi Matt Adams, CEO Assembly.
Natalia Plawgo poprzednio zajmowała stanowisko media manager w regionie Europy Środkowo-Wschodniej polskiego ośrodka firmy. Razem z Mattem Adamsem będzie pracowała nad rozwojem pozycji spółki w regionie. Wykorzysta przy tym lokalną wiedzę fachową, globalną skalę i technologie AI.
- 2