Artur Rojek jako psychodeliczny guru w kampanii Off Festivalu
  • 1
  • 1
1.12.2021

Artur Rojek jako psychodeliczny guru w kampanii Off Festivalu

Organizatorzy 15. Off Festivalu zaprezentowali kampanię promującą przyszłoroczne wydarzenie w Dolinie Trzech Stawów w Katowicach. Artur Rojek – twórca i dyrektor artystyczny wydarzenia – występuje w niej w roli kaznodziei dziwaka. Hasło działań brzmi: „Przybywajcie!”.

1 grudnia w Internecie, stacjach radiowych i kinach startuje kampania promocyjna 15. Off Festivalu. Główną postacią kampanii jest twórca katowickiego wydarzenia, Artur Rojek. Artysta wciela się w rolę psychodelicznego guru, który zaprasza hasłem: „Przybywajcie!”.

Chcemy, by przyszłoroczny, jubileuszowy festiwal był wyjątkowy. I taka też jest kampania przygotowana przez Brasil. Zależało nam, by materiały promujące były kolorowe, nowoczesne, pełne radości i… zaskakujące. Podobnie jak samo wydarzenia. Wcieliłem się w rolę szalonego guru również w komentarzu do rzeczywistości – tej offline i online. Dzisiaj wiele osób do nas mówi z małych, średnich, dużych ekranów. Ja mówię: przybywajcie na Offa. Tu jest muzyka i my jesteśmy o muzyce – mówi Artur Rojek, twórca i dyrektor artystyczny Off Festivalu.

W filmie promocyjnym słychać mowę, której intonacja przypomina kazanie. Zamiast słów słyszymy jednak „bla, bla, bla…”. Wirtualne tło jest złote i fioletowo-różowe, z motywami aureoli, piramidy, kielicha, oka oraz światła. Inspiracją do stworzenia wideo były m.in. ezoteryczne kanały na platformie YouTube.

15. edycja Off Festivalu będzie trwała od 5 do 7 sierpnia 2022 r. w Dolinie Trzech Stawów w Katowicach. Listę zaproszonych artystów otwiera Iggy Pop. Zagrają także m.in.: Bikini Kill, Yves Tumor & Its Band, The Armed, Mdou Moctar.

Za kreację kampanii, a także produkcję filmu promocyjnego, spotów i wielkoformatowych reklam na nośniki zewnętrzne odpowiada agencja reklamowa Brasil.

  • 1
Artur Rojek

Artur Rojek jako psychodeliczny guru w kampanii Off Festivalu

1 grudnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.12.2021

Na co Polacy zwracają uwagę w czasie zakupów? Badanie GfK

Pandemia mocno wpłynęła na oczekiwania nabywców wobec marek. Konsumentom zależy dziś przede wszystkim na tym, aby produkty odpowiadały ich bieżącym potrzebom, wyróżniały się wysoką jakością i miały wyjątkowy charakter. Personalizacja oraz świadoma konsumpcja to także dwa trendy, które w mijającym roku wyraźnie cechowały zachowania konsumenckie. Takie są dane z najnowszego badania GfK „Consumer Life”.