Artur Rojek jako psychodeliczny guru w kampanii Off Festivalu - Marketing przy Kawie
Artur Rojek jako psychodeliczny guru w kampanii Off Festivalu
  • 1
  • 1
1.12.2021

Artur Rojek jako psychodeliczny guru w kampanii Off Festivalu

Organizatorzy 15. Off Festivalu zaprezentowali kampanię promującą przyszłoroczne wydarzenie w Dolinie Trzech Stawów w Katowicach. Artur Rojek – twórca i dyrektor artystyczny wydarzenia – występuje w niej w roli kaznodziei dziwaka. Hasło działań brzmi: „Przybywajcie!”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55733 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

1 grudnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
1.12.2021

Na co Polacy zwracają uwagę w czasie zakupów? Badanie GfK

Pandemia mocno wpłynęła na oczekiwania nabywców wobec marek. Konsumentom zależy dziś przede wszystkim na tym, aby produkty odpowiadały ich bieżącym potrzebom, wyróżniały się wysoką jakością i miały wyjątkowy charakter. Personalizacja oraz świadoma konsumpcja to także dwa trendy, które w mijającym roku wyraźnie cechowały zachowania konsumenckie. Takie są dane z najnowszego badania GfK „Consumer Life”.