0 4 4.08.2017Artur Boruc ambasadorem marki New Balancepublic relations TweetMarka New Balance podpisała umowę z Arturem Borucem. Bramkarz zostanie jej ambasadorem.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54719 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 2 0 0 0 3.08.2017Lidl najaktywniejszą marką w telewizji. Tuż za nim telekomyWśród najbardziej aktywnych marek w telewizji, które osiągnęły wynik co najmniej 10 000 GRP w grupie 4+ w pierwszym półroczu 2017 r., liderem jest Lidl (GRP 32 100). Na podium uplasowali się też operatorzy sieci komórkowych: Orange (GRP 25 058) i T-Mobile (22 978) – pokazuje analiza domu mediowego Codemedia.
2 4 0 0 0 3.08.2017Chłodzimierz i internetowi influencerzy promują lody KoralW lipcu rozpoczęła się wakacyjna akcja promocyjna lodów Koral. Jej hasło to „Pogromcy upału”. Przygotowano m.in. grę oraz road show nad Bałtykiem. W działania zaangażowano influencerów, m.in. Mandzia, Mamiko i Yoczooka oraz Aliena.
0 0 0 0 0 3.08.2017Tefal, Rowenta i Home & Cook pod opieką VanLeif w social mediaGroupe SEB rozstrzygnęła przetarg na obsługę marek Tefal, Rowenta oraz sieci sklepów Home & Cook w mediach społecznościowych. Wygrała go agencja VanLeif.
0 1 0 0 0 3.08.2017Polscy CEO są rzadko obecni w social media – wyniki badania5 proc. prezesów największych polskich firm prowadzi komunikację na Twitterze, a 30 proc. za pośrednictwem LinkedIna. Jeśli chodzi o obecność w tych kanałach, nasi CEO na tle kolegów z innych rynków wypadają bardzo słabo – pokazuje badanie sieci Ecco International Communications Network.