Artur Barciś, Wini i Te-Tris w filmie informującym o rozwinięciu współpracy Lecha z Polish Hip-Hop Festivalem
  • 1
  • 7
20.05.2021

Artur Barciś, Wini i Te-Tris w filmie informującym o rozwinięciu współpracy Lecha z Polish Hip-Hop Festivalem

19 sierpnia we wrocławskiej Hali Stulecia odbędzie się pierwsza edycja Lech Polish Hip-Hop Music Awards. Wydarzenie poprzedza kampania informująca o nagrodach i rozwinięciu współpracy między marką piwa Lech a Polish Hip-Hop Festivalem. W filmie promocyjnym zobaczyć można Artura Barcisia, Winiego oraz Te-Trisa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50548 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Piotr

2 miesiące temu

Mega słabe. Ukradli kontent

20 maja 2021

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
20.05.2021

T-Mobile i Billie Eilish w kampanii „Futureproof” promują rozwój zawodowy generacji Z

64% młodych Polek i Polaków w wieku 16–26 lat deklaruje, że jest zaniepokojonych swoimi perspektywami związanymi z przyszłą pracą. Właśnie dlatego T-Mobile razem z Grupą Deutsche Telekom startuje z kampanią „Futureproof”. Jej celem jest pomoc w wyborze kierunku kariery zawodowej generacji Z, odkryciu talentów i kompetencji, a także zainspirowanie młodych osób. W inicjatywę włączyła się amerykańska piosenkarka Billie Eilish, która już w zeszłym roku wzięła udział w kampanii firmy obalającej stereotypy na temat młodych.

19 maja 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
19.05.2021

Firmy powinny zachęcać do używania ich potocznych nazw – pokazuje badanie

MickeyD’s (McDonald’s), Chevy (Chevrolet), Rollie (Rolex), Tarjay (Target) czy Big Blue (IBM) – to przykładowe nazwy, których konsumenci używają w odniesieniu do marek. Wyniki badania opublikowane w „Journal of Marketing” pokazują, że takie formy świadczą o akceptacji, zwłaszcza w cyfrowym świecie. Wywołują pozytywne emocje i wpływają zarówno na bliskość poznawczą, jak i istotność marki.