Artur Barciś, Wini i Te-Tris w filmie informującym o rozwinięciu współpracy Lecha z Polish Hip-Hop Festivalem
  • 1
  • 7
20.05.2021

Artur Barciś, Wini i Te-Tris w filmie informującym o rozwinięciu współpracy Lecha z Polish Hip-Hop Festivalem

19 sierpnia we wrocławskiej Hali Stulecia odbędzie się pierwsza edycja Lech Polish Hip-Hop Music Awards. Wydarzenie poprzedza kampania informująca o nagrodach i rozwinięciu współpracy między marką piwa Lech a Polish Hip-Hop Festivalem. W filmie promocyjnym zobaczyć można Artura Barcisia, Winiego oraz Te-Trisa.

Pomysłodawcą gali nagród są twórcy Polish Hip-Hop Festivalu. Głównym celem nowego muzycznego projektu jest docenienie polskich twórców hip-hopu i pokazanie, że kultura miejska w kraju nad Wisłą jest na światowym poziomie. Podczas wydarzenia zostaną przyznane statuetki w 18 kategoriach. Nominowanych wybierze gremium pod przewodnictwem Marcina Flinta i Dawida Bartkowskiego. W jego skład wchodzą osoby związane z dziennikarstwem muzycznym, znawcy hip-hopu, m.in. przedstawiciele ogólnopolskiej prasy drukowanej i rozgłośni radiowych. Poza wręczeniem nagród w Hali Stulecia odbędzie się koncert, w którym wystąpią topowe raperki i raperzy.

Nagrody oraz koncerty to część większego przedsięwzięcia, jakim jest Lech Polish Hip-Hop Music Awards. 19 maja w ramach kampanii marketingowej pojawił się w Sieci pierwszy z trzech odcinków serialu „Czarna Wołga. Cichy & Mały”. W głównych rolach zobaczymy Artura Barcisia wcielającego się w postać Cichego oraz znanego w środowisku rapowym Winiego, któremu przypadła rola Małego. W tym samym odcinku zobaczymy także Te-Trisa – rapera, producenta i legendę polskiego freestyle’u. Serial będzie dostępny w oficjalnym kanale Lech Polish Hip-Hop Music Awards na platformie YouTube.

Lech Polish Hip-Hop Music Awards zostanie wsparty także kampanią outdoorową, radiową oraz promocją w Internecie (display, VoD) i mobile. Informacje na temat wydarzenia znajdą się również na 18 milionach puszek Lecha.

Pomysłodawcą wydarzenia jest Polish Hip-Hop Festival, natomiast sponsorem tytularnym gali marka Lech należąca do Kompanii Piwowarskiej. Za produkcję materiałów wideo do serialu „Czarna Wołga. Cichy & Mały” odpowiada dom produkcyjny Oto Film. W skład grupy projektowej wchodzą: Cut The Mustard (Internet), Tailor Made PR (influencer marketing), Zenith (media). Wszystkie działania można śledzić na oficjalnej stronie internetowej: www.plhhma.pl.

  • 7
Artur Barciś, Wini i Te-Tris promują Lech Polish Hip-Hop Music Awards

Artur Barciś, Wini i Te-Tris promują Lech Polish Hip-Hop Music Awards

Artur Barciś, Wini i Te-Tris promują Lech Polish Hip-Hop Music Awards
Artur Barciś, Wini i Te-Tris promują Lech Polish Hip-Hop Music Awards
Artur Barciś, Wini i Te-Tris promują Lech Polish Hip-Hop Music Awards
Artur Barciś, Wini i Te-Tris promują Lech Polish Hip-Hop Music Awards
Artur Barciś, Wini i Te-Tris promują Lech Polish Hip-Hop Music Awards
Artur Barciś, Wini i Te-Tris promują Lech Polish Hip-Hop Music Awards

20 maja 2021

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.05.2021

T-Mobile i Billie Eilish w kampanii „Futureproof” promują rozwój zawodowy generacji Z

64% młodych Polek i Polaków w wieku 16–26 lat deklaruje, że jest zaniepokojonych swoimi perspektywami związanymi z przyszłą pracą. Właśnie dlatego T-Mobile razem z Grupą Deutsche Telekom startuje z kampanią „Futureproof”. Jej celem jest pomoc w wyborze kierunku kariery zawodowej generacji Z, odkryciu talentów i kompetencji, a także zainspirowanie młodych osób. W inicjatywę włączyła się amerykańska piosenkarka Billie Eilish, która już w zeszłym roku wzięła udział w kampanii firmy obalającej stereotypy na temat młodych.

19 maja 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.05.2021

Firmy powinny zachęcać do używania ich potocznych nazw – pokazuje badanie

MickeyD’s (McDonald’s), Chevy (Chevrolet), Rollie (Rolex), Tarjay (Target) czy Big Blue (IBM) – to przykładowe nazwy, których konsumenci używają w odniesieniu do marek. Wyniki badania opublikowane w „Journal of Marketing” pokazują, że takie formy świadczą o akceptacji, zwłaszcza w cyfrowym świecie. Wywołują pozytywne emocje i wpływają zarówno na bliskość poznawczą, jak i istotność marki.