0 1 18.10.2010Artegence dla Wedlamarketing internetowy TweetAgencja interaktywna Artegence przygotowała kampanię wizerunkową nowych smaków czekolad dla marki Wedel.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53497 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
1 4 0 0 0 18.10.2010Manekiny w kampanii ING Życie (wideo)Na początku października na placu Jana Nowaka-Jeziorańskiego w Krakowie można było oglądać ciekawą ekspozycję naturalnej wielkości manekinów zorganizowaną przez ING Życie.
1 1 0 0 0 18.10.2010Schulz Brand Friendly dla Fervex (wideo)Agencja Schulz Brand Friendly wygrała międzynarodowy przetarg na kreację i produkcję spotu reklamowego dla marki Fervex. Nowa reklama będzie emitowana w polskiej, rumuńskiej oraz bułgarskiej telewizji.
0 1 0 0 0 18.10.2010Rusza jesienna kampania InotelaWystartowała jesienna kampania promocyjna marki Inotel – wielkopolskiego dostawcy telewizji kablowej, Internetu oraz usług telefonicznych. Ma ona charakter głównie wizerunkowy, ale na jesień operator zapowiada także promocje produktowe i poszerzenie oferty.
0 1 0 0 0 18.10.2010Rozdano nagrody w rankingu Zaufane Opinie 2010W sobotę 16 października w warszawskim hotelu Novotel rozdano statuetki laureatom rankingu Zaufane Opinie 2010. Internetowa porównywarka Ceneo nagrodziła najlepiej oceniane przez użytkowników sklepy internetowe. Przy okazji opublikowano specjalny raport Ceneo i serwisu Bankier.pl: „Zaufanie jako podstawa w e-commerce”.