Arka mnoży sukcesy
  • 0
  • 1
12.01.2007

Arka mnoży sukcesy

13 stycznia rozpocznie się kolejna kampania Funduszy Inwestycyjnych Arka. Wysokie zyski, jakie od lat przynosi swoim klientom Arka, oraz intensywna obecność w telewizji zaowocowały wielką popularnością wśród Polaków. W nowej kampanii za punkt wyjścia przyjęto fakt, że to fundusze Arka były najchętniej wybieranymi funduszami inwestycyjnymi w 2006 r. To właśnie do Arki klienci wpłacili w 2006 roku więcej niż do jakichkolwiek innych funduszy w Polsce. Stąd hasło obecnej kampanii, przygotowanej przez Agencję Reklamową GPD Advertising: W 2006 roku Polacy wybrali Arkę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51070 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

12 stycznia 2007