„Architekt marki” – nabór na studia podyplomowe w Uczelni Łazarskiego
  • 0
  • 1
30.05.2014

„Architekt marki” – nabór na studia podyplomowe w Uczelni Łazarskiego

Wraz z rokiem akademickim 2014/2015 Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego rozpoczyna nabór na trzecią edycję kierunku „architekt marki”. Stale rosnące zainteresowanie programem wśród profesjonalistów z branży marketingowej pokazuje, jak istotna staje się wysoce wyspecjalizowana, interdyscyplinarna wiedza praktyczna z zakresu kompleksowego zarządzania marką. Rekrutacja potrwa do połowy września 2014 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Absolwent

10 lat temu

Opinia

Studia zdecydowanie nie warte swej ceny. Prowadzone rzeczywiście przez praktyków, ale powiedzenie że studenci "mają okazję aktywnie rozwiązywać konkretne case studies" to ogromna przesada.
Ten kierunek niedomaga również organizacyjnie, a poziom merytoryczny jest dosyć niski.

30 maja 2014