ARBOmedia sprzedaje reklamę w Smyku
  • 0
  • 1
5.03.2008

ARBOmedia sprzedaje reklamę w Smyku

Firma ARBOmedia Polska uzyskała wyłączność na sprzedaż wybranych powierzchni reklamowych w sieci sklepów Smyk w całej Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52621 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 marca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.03.2008

Targi agencji reklamowych, agencji PR i domów mediowych

Brand It Up to projekt organizowany przez członków międzynarodowej organizacji studenckiej AIESEC przy Szkole Głównej Handlowej. Jego celem jest umożliwienie młodym ludziom poznania rynku reklamy i zasad tworzenia kampanii reklamowej. Oprócz wiedzy uczestnicy wyłonieni na podstawie nadesłanych aplikacji, otrzymają możliwość wzięcia udziału w konkursie. Jego główna nagroda to płatny staż w agencjach reklamowych partnerów projektu. Uczestnikiem projektu może zostać student dowolnej uczelni. Projekt Brand It Up obejmuje marcowe Targi Agencji Reklamowych w warszawskiej Szkole Głównej Handlowej oraz trzydniową konferencję w ośrodku szkoleniowym pod Warszawą w kwietniu 2008 r.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.03.2008

"Prestige Style Night" w salonie Time Trend Prestige

Współpraca dwóch znanych ekspertów – Tomasza Jacykowa oraz Macieja Zienia zaowocowała niezwykłym wydarzeniem - Prestige Style Night, które odbyło się 29 lutego we wnętrzach luksusowego salonu Time Trend Prestige. Było to pierwsze z całego cyklu spotkań, podczas których znani polscy projektanci i styliści będą się dzielić swoją wiedzą i doświadczeniem odnośnie komponowania stroju i doboru do niego odpowiednich zegarków.