Aquilera się rozbiera – tylko dla czytelników Machiny
  • 0
  • 1
1.09.2006

Aquilera się rozbiera – tylko dla czytelników Machiny

Wrześniowa „Machina” wyszła na rynek z dwiema okładkami do wyboru i oldschoolową wycinanką pt. „Ubierz sobie Aguilerę”. Jest to kontynuacja założeń wydawcy – Platformy Mediowej Point Group – aby wyróżniać się na rynku prasowym oraz realizacja hasła: PO OKŁADKACH NAS POZNACIE! Nakład magazynu został podzielony na dwie równe części.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52255 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.09.2006

Odblask chroni dzieci – start akcji „Świecę przykładem – jestem widoczny!”

1 września br. rusza ogólnopolska kampania informacyjno-edukacyjna „Świecę przykładem – jestem widoczny!”, której organizatorem jest firma CPP Toruń-Pacific, producent płatków śniadaniowych NESTLÉ. Celem dwumiesięcznej akcji jest zwrócenie uwagi na bezpieczeństwo na drodze w warunkach ograniczonej widoczności i zmniejszenie zdarzeń drogowych z udziałem dzieci. Akcji patronuje Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego oraz Stowarzyszenie Droga i Bezpieczeństwo. Ideę akcji popiera także Komenda Główna Policji.