Apple w spocie ukazuje zalety opcji przejrzystości śledzenia aplikacji - Marketing przy Kawie
Apple w spocie ukazuje zalety opcji przejrzystości śledzenia aplikacji
  • 1
  • 1
24.05.2021

Apple w spocie ukazuje zalety opcji przejrzystości śledzenia aplikacji

System iOS 14.5 Apple jest już dostępny. Przy okazji jego premiery firma zaprezentowała spot „Privacy. That’s iPhone”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55863 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

24 maja 2021

  • 0
  • 1
  • 0
24.05.2021

Otwarcie branży gastronomicznej, turystycznej i hotelarskiej przełoży się na wzrost wydatków na reklamę alkoholu – prognozuje Zenith

Wydatki na reklamę napojów alkoholowych na dwunastu kluczowych rynkach* wzrosną o 5,3% w 2021 r. Wyprzedzą tym samym wzrost całego rynku reklamowego o 4,9%. Marki będą odrabiać straty po gwałtownym spadku w 2020 r. – wynika z raportu „Business Intelligence. Alcohol: Beer + Spirits”, opublikowanego przez agencję mediową Zenith. Reklama alkoholu będzie następnie rosła mniej więcej równo z całym rynkiem, z wynikiem na poziomie 4–5% rocznie w 2022 i 2023 r.