Apple skocznym spotem promuje AirPods Pro
  • 1
  • 1
19.03.2021

Apple skocznym spotem promuje AirPods Pro

Apple przygotował spot promujący słuchawki AirPods Pro z funkcją aktywnej redukcji hałasu. W wideo zatytułowanym „Jump” ukazuje akrobatyczne sceny z wykorzystaniem skakanki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52908 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 marca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.03.2021

Polskie marki kosmetyczne inwestują w e-commerce, ale z różną siłą. Raport „E-commerce polskich producentów kosmetyków”

Polscy producenci kosmetyków coraz bardziej skupiają się na działaniach w obszarze e-handlu. Nadal nie wykorzystują jednak ich w pełni. W najbliższej przyszłości kluczowym wyzwaniem dla tego segmentu będzie skalowanie sprzedaży online i lojalizacja internetowych klientów – wynika z raportu „E-commerce polskich producentów kosmetyków” K2 Precise.