Apple eksperymentuje z instalacją artystyczną wykorzystującą rozszerzoną rzeczywistość - Marketing przy Kawie
Apple eksperymentuje z instalacją artystyczną wykorzystującą rozszerzoną rzeczywistość
  • 1
  • 3
2.08.2019

Apple eksperymentuje z instalacją artystyczną wykorzystującą rozszerzoną rzeczywistość

Marka Apple zapowiedziała, że zaoferuje konsumentom serię doświadczeń augmented reality. Nawiązała współpracę z artystami, którzy stworzą prace, wykorzystując rozszerzoną rzeczywistość.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55828 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 sierpnia 2019