Aplikacja randkowa Badoo obsługiwana przez Grayling Poland
  • 0
  • 1
9.06.2022

Aplikacja randkowa Badoo obsługiwana przez Grayling Poland

Kilka miesięcy temu aplikacja randkowa Badoo rozstrzygnęła konkurs na obsługę PR. Wygrała agencja Grayling Poland, która obecnie realizuje strategię komunikacji marki, prowadzi bieżące działania public relations oraz tworzy dodatkowe kampanie kreatywne.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52027 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

9 czerwca 2022

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.06.2022

Oświadczenie OFBOR w sprawie pomówień ze strony dyrektora Krajowego Instytutu Mediów, Mirosława Kalinowskiego

Zdaniem OFBOR Mirosław Kalinowski, dyrektor Krajowego Instytutu Mediów, podważał kompetencje i transparentność firm badawczych. Zarzucał im także niechęć do realizacji badań na zlecenie KIM. W tle jest głośne zlecenie badań bez przetargu firmie Alternatywa Polska z Dębiny, zajmującej się wynajmem komputerów. Budżet badania miał wynieść około 24 mln zł.

8 czerwca 2022

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
8.06.2022

Jak zmieniło się zachowanie polskiego konsumenta w sklepie detalicznym na przestrzeni ostatnich dwóch lat? Wyniki raportu „Shopper Barometr Polska 2022”

Pomimo pandemii sklepy stacjonarne pozostają głównym kanałem zakupowym dla Polaków (89% zazwyczaj robi w nich zakupy). W jaki sposób skutecznie komunikować się z konsumentem w sklepie? Czy Polacy trzymają się swojej listy zakupowej? Na te i inne pytania odpowiada raport Shopper Barometr Polska 2020 in-Store Media Polska i Ipsos Polska.