Apartamenty pełne światła w Wilanowie
  • 0
  • 1
30.06.2006

Apartamenty pełne światła w Wilanowie

Bouygues Immobilier Polska organizuje w dniach 1-2 lipca imprezę mającą na celu promocję nowo budowanego osiedla w Wilanowie – LA LUMIERE (fran. – Światło). Nazwa jest związana z oferowanym produktem – apartamentami pełnymi światła.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54808 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.06.2006

„Krajobraz w czerwieni” na billboardach AMS

Obchodom 50 rocznicy wydarzeń Poznańskiego Czerwca towarzyszy niecodzienna wystawa. Ekspozycja została zorganizowana przez Centrum Kultury Zamek we współpracy z AMS i odbywa się w przestrzeni miasta. Specjalnie dla tej wystawy na ulicach Poznania, w miejscach tragicznych zdarzeń z czerwca 1956 roku, AMS udostępnił 11 tablic billboardowych oraz jedną spektakularną powierzchnię reklamową na ścianie budynku. Powstało też 8 rusztowań ze zdjęciami wydrukowanymi na rozpiętej na nich tkaninie. Pokazano tam fotografie dokumentalne ze zbiorów Instytutu Pamięci Narodowej, przedstawiające sytuacje z ulic Poznania sprzed 50 lat. Czarno-białe zdjęcia są eksponowane na jednolitym czerwonym tle, które symbolizuje krew. Autorem tych fotograficznych kolaży jest Krzysztof J. Baranowski – grafik, wykładowca poznańskiej ASP.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.06.2006

Peppermint wspiera launch nowej Skody Roomster

Już w lipcu w salonach Skody pojawi się nowy kompaktowy minivan Skoda Roomster, launch nowego modelu wesprze kampania promocyjna prowadzona w salonach Skoda Auto Polska i w prasie. Celem prowadzonych działań jest kształtowanie wizerunku Skody Roomster jako auta kompaktowego z cechami funkcjonalnymi minivana (MPV), który ma łączyć w sobie radość jazdy i komfort przestrzeni. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Peppermint.