- 0
- 1
Antyradio zachęca w kampanii do „Jazdy z gwiazdami”
Jesienna kampanii rockowej stacji radiowej Antyradio wspiera nowy konkurs antenowy „Jazda z gwiazdami”. Słuchacze mogą w nim wygrać m.in. samochód marki Subaru.
Codziennie do wygrania są zestawy merchu stacji, a w finale – 7 listopada br. – nagroda główna: czarna bryka Subaru EV Solterra. Aby wziąć udział w zabawie, słuchacze muszą podać hasło dnia usłyszane na antenie. Następnie powinni wskazać i uzasadnić, z jaką gwiazdą rocka wybraliby się na przejażdżkę. Osoby, które chcą walczyć o kluczyki do czarnej fury, muszą dodatkowo napisać i uzasadnić, dokąd pojechałyby w taką podróż. Formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie stacji Antyradio.
W półfinałach i finale wystąpią pary słuchaczy, których odpowiedzi zostaną uznane za najbardziej odjechane i kreatywne. Na antenie finaliści zmierzą się z podstępnymi pytaniami prowadzących stacji.
Konkursowi towarzyszy kampania, która objęła:
- billboardy, citylighty i nośniki DOOH w miastach nadawania Antyradia,
- serwisy internetowe i media społecznościowe.
Za stronę kreatywną i planowanie mediów odpowiadał dział marketingu Grupy Eurozet.

