Antynagrody Marketingu Sportowego za 2008 rok przyznane - Marketing przy Kawie
Antynagrody Marketingu Sportowego za 2008 rok przyznane
  • 0
  • 1
5.02.2009

Antynagrody Marketingu Sportowego za 2008 rok przyznane

Były właściciel koszykarskiego Śląska Wrocław, Polski Związek Koszykówki oraz Polski Związek Piłki Nożnej to trzy najgorzej ocenione przypadki związane z polskim marketingiem sportowym w zeszłym roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54990 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 lutego 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.02.2009

Marketing szeptany. Z ust do ust. Jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu

Twórz porywające historie, o których warto mówić
Miasto, które przyjęło... Nazwę firmy. Szalona kampania reklamowa na... Sitkach do pisuarów. Kultowy spot reklamowy emitowany bezpłatnie... Na żądanie tysięcy telewidzów. Bajecznie skuteczny marketing bez dużego budżetu, możliwy dzięki pomysłowości i wiedzy o tym, jak działają massmedia. To marketing szeptany — sztuka reklamy bez reklamy.