- 2
- 7
„Masz Answear?” – pyta marka w najnowszym spocie
W siedmiu krajach ruszyła kampania Answear – sklepu internetowego z odzieżą, obuwiem i dodatkami. Spot skierowany jest do osób w różnym wieku, które skłonne są łamać stereotypy. Marka podkreśla znaczenie wyboru i indywidualnego stylu odbiorców.
Kampania Answear trwa w siedmiu krajach: Polsce, Czechach, Słowacji, na Węgrzech, w Rumunii i Bułgarii. Prowadzona jest w stacjach telewizyjnych oraz kanałach cyfrowych marki.
W internecie na kanale marki dostępna jest również dłuższa, 50-sekundowa wersja reklamy.
Marka tak określa grupę docelową swoją oraz kampanii: „Jesteśmy dla ludzi w różnym wieku, tych młodszych i tych starszych, którzy pielęgnują w sobie młodość ducha i nie boją się łamać stereotypów, odrzucać schematów, korzystać z okazji i wykorzystywać tego, co przyniesie im los. Skupiamy się na przeżyciach i na radości, jaką niesie eksperymentowanie z modą. Kochamy indywidualizm, pielęgnujemy wolność wyboru i nie mamy nic przeciwko wyznaczaniu własnych trendów zamiast podążania za cudzymi”.
Spot w reżyserii Łukasza Zabłockiego powstał na taśmie 35 mm. Strategia komunikacji i big idea kampanii: Feeders Agency. Produkcja: Papaya Films.
- Operator obrazu: Kajetan Plis
- Producent: Kamila Zawada Papaya Films
- Autorzy scenariusza: Monika Braksal, Paweł Szlęk – Feeders Agency
- Dyrektor kreatywny: Jakub Sagan – Feeders Agency
- Client service, producent agencyjny: Agata Piotrowska – Feeders Agency
- Answear: Wojciech Tomaszewski, Katarzyna Kaczmarczyk
- 7