„Masz Answear?” – pyta marka w najnowszym spocie
  • 2
  • 7
30.12.2020

„Masz Answear?” – pyta marka w najnowszym spocie

W siedmiu krajach ruszyła kampania Answear – sklepu internetowego z odzieżą, obuwiem i dodatkami. Spot skierowany jest do osób w różnym wieku, które skłonne są łamać stereotypy. Marka podkreśla znaczenie wyboru i indywidualnego stylu odbiorców.

Kampania Answear trwa w siedmiu krajach: Polsce, Czechach, Słowacji, na Węgrzech, w Rumunii i Bułgarii. Prowadzona jest w stacjach telewizyjnych oraz kanałach cyfrowych marki.

W internecie na kanale marki dostępna jest również dłuższa, 50-sekundowa wersja reklamy.

Marka tak określa grupę docelową swoją oraz kampanii: „Jesteśmy dla ludzi w różnym wieku, tych młodszych i tych starszych, którzy pielęgnują w sobie młodość ducha i nie boją się łamać stereotypów, odrzucać schematów, korzystać z okazji i wykorzystywać tego, co przyniesie im los. Skupiamy się na przeżyciach i na radości, jaką niesie eksperymentowanie z modą. Kochamy indywidualizm, pielęgnujemy wolność wyboru i nie mamy nic przeciwko wyznaczaniu własnych trendów zamiast podążania za cudzymi”.

Spot w reżyserii Łukasza Zabłockiego powstał na taśmie 35 mm. Strategia komunikacji i big idea kampanii: Feeders Agency. Produkcja: Papaya Films.

  • Operator obrazu: Kajetan Plis
  • Producent: Kamila Zawada Papaya Films
  • Autorzy scenariusza: Monika Braksal, Paweł Szlęk – Feeders Agency
  • Dyrektor kreatywny: Jakub Sagan – Feeders Agency
  • Client service, producent agencyjny: Agata Piotrowska – Feeders Agency
  • Answear: Wojciech Tomaszewski, Katarzyna Kaczmarczyk
  • 7
Nowa kampania Answear – kadry ze spotu

Nowa kampania Answear – kadry ze spotu

Nowa kampania Answear – kadry ze spotu

Arian

3 tygodnie temu

A Big Idea gdzie się schowała w tych klipach?

copy

2 tygodnie temu

Kopia HM sprzed kilku lat > https://www.youtube.com/watch?v=s4xnyr2mCuI

30 grudnia 2020

29 grudnia 2020

28 grudnia 2020

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 2
28.12.2020

Cannual Report 2020 – raport sieci niezależnych agencji reklamowych i domów mediowych WeCan

Szósta edycja raportu pokazuje, że stabilna ekspansja na rynkach reklamowych Europy Środkowo-Wschodniej była kontynuowana w 2019 r. Zaowocowała ogólnym wzrostem o 9,8% i osiągnęła poziom 15,2 mld euro netto, jeśli chodzi o łączną wartość wydatków. Widać było dynamiczny wzrost wydatków na reklamę cyfrową i stopniowe przejmowanie rynku z rąk telewizji. Jednak na skutek wybuchu pandemii Covid-19 zaburzenia były odczuwalne nawet na najbardziej stabilnych rynkach.