„Masz Answear?” – pyta marka w najnowszym spocie
  • 2
  • 7
30.12.2020

„Masz Answear?” – pyta marka w najnowszym spocie

W siedmiu krajach ruszyła kampania Answear – sklepu internetowego z odzieżą, obuwiem i dodatkami. Spot skierowany jest do osób w różnym wieku, które skłonne są łamać stereotypy. Marka podkreśla znaczenie wyboru i indywidualnego stylu odbiorców.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52042 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

30 grudnia 2020

29 grudnia 2020

28 grudnia 2020

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 2
28.12.2020

Cannual Report 2020 – raport sieci niezależnych agencji reklamowych i domów mediowych WeCan

Szósta edycja raportu pokazuje, że stabilna ekspansja na rynkach reklamowych Europy Środkowo-Wschodniej była kontynuowana w 2019 r. Zaowocowała ogólnym wzrostem o 9,8% i osiągnęła poziom 15,2 mld euro netto, jeśli chodzi o łączną wartość wydatków. Widać było dynamiczny wzrost wydatków na reklamę cyfrową i stopniowe przejmowanie rynku z rąk telewizji. Jednak na skutek wybuchu pandemii Covid-19 zaburzenia były odczuwalne nawet na najbardziej stabilnych rynkach.