- 1
- 5
Anna Dereszowska ambasadorką nowej kampanii Somfy i Anwis
„Inteligentny dom bliżej natury” to hasło najnowszej kampanii marek Somfy i Anwis. Ambasadorką działań jest Anna Dereszowska.
W kampanii został zaprezentowany dom aktorki jako przykład integracji rozwiązań Somfy, takich jak:
- zautomatyzowane oświetlenie;
- kontrola temperatury;
- systemy bezpieczeństwa z osłonami okiennymi Anwis.
Według najnowszych badań branża budowlana w znacznym stopniu przyczynia się do zużycia energii. Ma więc wpływ na środowisko. Dlatego Somfy i Anwis w swojej kampanii skupiają się na promowaniu bardziej zrównoważonego stylu życia.
– Budynki projektowane ekologicznie z roku na rok zyskują na znaczeniu. Sektor budownictwa mieszkalnego zużywa 40% energii w Europie i odpowiada za 35% produkcji CO2 w UE. Tylko 1% z europejskich budynków jest obecnie modernizowanych w celu zmniejszenia zużycia energii. Dlatego w naszej najnowszej kampanii skupiamy się na naturze i ekologii. Chcemy zainspirować właścicieli domów do korzystania z inteligentnej technologii, która nie tylko podniesie komfort i bezpieczeństwo codziennego życia, ale także okaże się dużym wsparciem w dążeniu do oszczędzania energii – mówi Krzysztof Majewski, country manager, Somfy Polska.
Kampania „Inteligentny dom bliżej natury” rozpoczęła się 24 kwietnia i potrwa do końca czerwca. Promowana jest za pośrednictwem różnych kanałów, w tym platform cyfrowych oraz mediów społecznościowych.
- 5