Anita Włodarczyk i Marek Kamiński wybierają fairtrade
  • 0
  • 5
7.09.2021

Anita Włodarczyk i Marek Kamiński wybierają fairtrade

Fundacja Fairtrade Polska ruszyła z ogólnopolską kampanią wizerunkową „Wybieram fairtrade”. Jej celem jest spopularyzowanie idei sprawiedliwego handlu i zachęcenie konsumentów do wybierania produktów z tym znakiem. Twarzami kampanii zostali Anita Włodarczyk i Marek Kamiński.

Kampania wizerunkowa wystartowała 1 września. Billboardy w największych polskich miastach z wizerunkami znanych Polaków mają zachęcać konsumentów, by wybierali produkty ze znakiem fairtrade.

Fairtrade to jeden z systemów certyfikacji sprawiedliwego handlu. Poprawia sytuację producentów rolnych w krajach Ameryki Łacińskiej, Karaibów, Afryki, Azji Południowo-Wschodniej i Oceanii. System działa na rzecz wyższych cen skupu, godziwych warunków pracy i sprawiedliwszej wymiany handlowej dla drobnych rolników i pracowników. Wybierając produkty z jego znakiem, konsumenci w Polsce mają pozytywny wpływ na uczciwe zatrudnianie i wynagradzanie rolników i pracowników, równe prawa kobiet i mężczyzn oraz działania na rzecz klimatu.

Twarzami kampanii zostali trzykrotna mistrzyni olimpijska i czterokrotna mistrzyni świata w rzucie młotem Anita Włodarczyk oraz podróżnik, filozof, pierwszy zdobywca obu biegunów ziemi, Marek Kamiński. Lekkoatletka i podróżnik zachęcają konsumentów do głębszego namysłu przy robieniu zakupów. Również dokonywania wyborów, które nie tylko zaspokajają codzienne potrzeby, ale i mają pozytywny wpływ społeczny. Billboardom z hasłem „Wybieram fairtrade” towarzyszą posty na profilach społecznościowych @fairtradepolska.

  • 5
fairtrade

Ruszyła kampania Fundacji Fairtrade Polska

7 września 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.09.2021

Napoje Ekipy i Korala pod koniec września w sklepach

Ekipa Friza i firma Koral zapowiedzieli premierę gazowanych napojów o smaku cytrynowym oraz truskawkowym. Napoje Ekipa powstały w wyniku inspiracji lodami Koral Ekipa i oferowane będą w puszkach z grafiką nawiązującą do ich opakowań. Wyprodukuje je Krynica Vitamin, dystrybucją i reklamą B2B zajmie się firma Koral, a promocją konsumencką nowego produktu Ekipa. Napoje pojawią się w sklepach pod koniec września bieżącego roku.