Anita Włodarczyk i Marek Kamiński wybierają fairtrade - Marketing przy Kawie
Anita Włodarczyk i Marek Kamiński wybierają fairtrade
  • 0
  • 5
7.09.2021

Anita Włodarczyk i Marek Kamiński wybierają fairtrade

Fundacja Fairtrade Polska ruszyła z ogólnopolską kampanią wizerunkową „Wybieram fairtrade”. Jej celem jest spopularyzowanie idei sprawiedliwego handlu i zachęcenie konsumentów do wybierania produktów z tym znakiem. Twarzami kampanii zostali Anita Włodarczyk i Marek Kamiński.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55207 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 września 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.09.2021

Napoje Ekipy i Korala pod koniec września w sklepach

Ekipa Friza i firma Koral zapowiedzieli premierę gazowanych napojów o smaku cytrynowym oraz truskawkowym. Napoje Ekipa powstały w wyniku inspiracji lodami Koral Ekipa i oferowane będą w puszkach z grafiką nawiązującą do ich opakowań. Wyprodukuje je Krynica Vitamin, dystrybucją i reklamą B2B zajmie się firma Koral, a promocją konsumencką nowego produktu Ekipa. Napoje pojawią się w sklepach pod koniec września bieżącego roku.