Animal Planet z nową identyfikacją wizualną
  • 0
  • 1
15.07.2019

Animal Planet z nową identyfikacją wizualną

Stacja telewizyjna Animal Planet od 15 lipca ma nowe logo oraz oprawę graficzną. Zmiana identyfikacji wizualnej na polskim rynku jest wynikiem globalnej strategii marki.

W Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii nowa identyfikacja wizualna Animal Planet została wprowadzona w październiku zeszłego roku. Trwa jej wprowadzanie w pozostałych krajach. Od 15 lipca odświeżone logo i oprawa graficzna funkcjonuje w Polsce.

Animal Planet potrzebował znaku, który odzwierciedla globalny aspekt marki, a jednocześnie jest zrozumiały w wielu krajach, regionach i kulturach. Potrzebne nam było logo, które wykroczy poza świat telewizji linearnej i sprawdzi się na wszystkich naszych platformach – mówi Pablo Pulido, wiceprezes ds. marketingu w Animal Planet.

Nowe logo przygotowała firma Chermayeff & Geismar i Haviv.

  • 1

15 lipca 2019

14 lipca 2019

12 lipca 2019