- 2
- 3
Animacje FOOH promują przekąski Snack Festival
Marka Przysnacki kontynuuje akcję promocyjną przekąsek Snack Festival. W zimowej edycji kampanii „Nowy kształt chrupania” oglądamy je znów w towarzystwie animacji FOOH.
Marka Przysnacki w 2024 r. wprowadziła na rynek nowość skierowaną do młodszych konsumentów – Przysnacki Snack Festival. W kampanii wprowadzającej wykorzystano format FOOH, łączący ujęcia filmowe z realnymi bohaterami oraz animację CGI.
Zimowa odsłona kampanii znów odkrywa przed nami „Nowy kształt chrupania”, prezentując ciąg dalszy przygód młodych fanów przekąsek. Olbrzymie udko kurczaka (wariant Grilled Chicken) oraz tornado (wariant Cornados) zaskakuje ich podczas zabawy na lodowisku czy spacerze po muzeum.
Kampania koncentruje się na dwóch 15-sekundowych spotach. Akcję wspierają formaty OOH i DOOH, filmy wideo influencerów oraz szereg formatów display publikowanych na portalach internetowych i kanałach social media.

Przysnacki Snack Festival – zimowa kampania
Wyświetl ten post na Instagramie
Za kreacją i realizacją spotów oraz pozostałych formatów kampanii stoi agencja GoldenSubmarine wraz z domem produkcyjnym GoldenProduction. Planowaniem mediów zajął się Zenith Media.
- 2