- 1
- 1
Aneta Zając w spocie żelu Iladian 40+
W kampanii żelu do higieny intymnej Iladian 40+ (Aflofarm) wzięła udział aktorka telewizyjna, Aneta Zając. To pierwsza kreacja marki wpisująca się w lifestyle’owy charakter przekazu.
Twarzą kampanii żelu Iladian 40+ została aktorka telewizyjna, Aneta Zając, dla której temat zdrowia intymnego kobiet od zawsze był ważny. Jak wskazuje, przez lata obserwowała pewne tabu w rozmowach dotyczących kobiecych dolegliwości, a także higieny stref intymnych. Aktorka sama stosuje produkty marki, dlatego darzy ją zaufaniem i poleca innym kobietom.
Kampania ma zasięg ogólnopolski i skupiona jest głównie wokół telewizji, radia oraz internetu. Kreacją i produkcją reklamy zajął się in-house Aflofarm Farmacja Polska. Muzykę do kreacji skomponował Rafał Żak, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
- 1