- 1
- 2
Andy Warhol, Edvard Munch, Vincent van Gogh – obrazy słynnych malarzy w globalnej kampanii Coca-Coli
Coca-Cola rozpoczęła globalną kampanię „Masterpiece” (ang. Arcydzieło) opartą na motywie sztuki klasycznej i współczesnej. Pokazuje dzieła artystów ze wszystkich kontynentów, aby budować skojarzenia z colą jako źródłem inspiracji.
Akcja spotu rozgrywa się w muzeum. Odwiedzający zwiedzają, studenci szkicują wiszące na ścianach obrazy i nikt nie zauważa, że butelka Coca-Coli podróżuje między kolejnymi słynnymi arcydziełami. Pojawia się na pop-artowym obrazie Andy’ego Warhola, następnie na „Statku Niewolniczym” Williama Turnera, w „Krzyku” Edvarda Muncha, „Sypialni w Arles” van Gogha i „Dziewczynie z perłą” Vermeera. Ale i między dziełami młodych twórców z Afryki i Azji. W końcu ląduje w rękach studenta, który potrzebuje inspiracji.
Kampania „Masterpiece” jest kolejną odsłoną platformy „Real Magic” rozpoczętej w 2021 r. Marka współpracuje z artystami, fotografami i ilustratorami, by pokazać niezwykłe chwile w codziennym życiu.
Działania obejmują:
- emisję cyfrowych przedmiotów kolekcjonerskich,
- billboardy 3D,
- galerię internetową prezentującą prace młodych twórców takich jak Wonderbuhle, Aket, Fatma Ramadan, Stefania Tejada i Vikram Kushwah.
W tym miesiącu kampania pojawi się w Ameryce Południowej, następnie w Azji, a do końca roku na kolejnych rynkach.
- 2