Andy Warhol, Edvard Munch, Vincent van Gogh – obrazy słynnych malarzy w globalnej kampanii Coca-Coli
  • 1
  • 2
13.03.2023

Andy Warhol, Edvard Munch, Vincent van Gogh – obrazy słynnych malarzy w globalnej kampanii Coca-Coli

Coca-Cola rozpoczęła globalną kampanię „Masterpiece” (ang. Arcydzieło) opartą na motywie sztuki klasycznej i współczesnej. Pokazuje dzieła artystów ze wszystkich kontynentów, aby budować skojarzenia z colą jako źródłem inspiracji.

Akcja spotu rozgrywa się w muzeum. Odwiedzający zwiedzają, studenci szkicują wiszące na ścianach obrazy i nikt nie zauważa, że butelka Coca-Coli podróżuje między kolejnymi słynnymi arcydziełami. Pojawia się na pop-artowym obrazie Andy’ego Warhola, następnie na „Statku Niewolniczym” Williama Turnera, w „Krzyku” Edvarda Muncha, „Sypialni w Arles” van Gogha i „Dziewczynie z perłą” Vermeera. Ale i między dziełami młodych twórców z Afryki i Azji. W końcu ląduje w rękach studenta, który potrzebuje inspiracji.

Kampania „Masterpiece” jest kolejną odsłoną platformy „Real Magic” rozpoczętej w 2021 r. Marka współpracuje z artystami, fotografami i ilustratorami, by pokazać niezwykłe chwile w codziennym życiu.

Działania obejmują:

  • emisję cyfrowych przedmiotów kolekcjonerskich,
  • billboardy 3D,
  • galerię internetową prezentującą prace młodych twórców takich jak Wonderbuhle, Aket, Fatma Ramadan, Stefania Tejada i Vikram Kushwah.

W tym miesiącu kampania pojawi się w Ameryce Południowej, następnie w Azji, a do końca roku na kolejnych rynkach.

  • 2
Coca-Cola rozpoczęła globalną kampanię „Masterpiece"

Coca-Cola rozpoczęła globalną kampanię „Masterpiece"

Coca-Cola rozpoczęła globalną kampanię „Masterpiece"

 

 

 

12 marca 2023

11 marca 2023

10 marca 2023