„Masterpiece” Coca-Coli - Marketing przy Kawie
Andy Warhol, Edvard Munch, Vincent van Gogh – obrazy słynnych malarzy w globalnej kampanii Coca-Coli
  • 1
  • 2
13.03.2023

Andy Warhol, Edvard Munch, Vincent van Gogh – obrazy słynnych malarzy w globalnej kampanii Coca-Coli

Coca-Cola rozpoczęła globalną kampanię „Masterpiece” (ang. Arcydzieło) opartą na motywie sztuki klasycznej i współczesnej. Pokazuje dzieła artystów ze wszystkich kontynentów, aby budować skojarzenia z colą jako źródłem inspiracji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 marca 2023

11 marca 2023

10 marca 2023