Andrus, Bartosiewicz, Dudziak, Friedmann, Młynarski i inni wspierają akcję „PioSęki, czyli drzewa przebojów” (wideo)
  • 2
  • 1
7.05.2012

Andrus, Bartosiewicz, Dudziak, Friedmann, Młynarski i inni wspierają akcję „PioSęki, czyli drzewa przebojów” (wideo)

7 maja rozpoczyna się akcja ekologiczna „PioSęki, czyli drzewa przebojów”. Każdy chętny może bezpłatnie odebrać sadzonkę drzewa, a drugą sprezentować komuś bliskiemu. Akcja będzie trwała do 14 maja. Aktywności reklamowe skoncentrują się na partnerstwie mediowym z radiową Trójką, działaniach w Internecie, silnym wsparciu PR oraz licznych eventach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 maja 2012

6 maja 2012

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
6.05.2012

Rozwój profesjonalny w każdym calu

Ilość informacji, które możemy wykorzystać w biznesie, rośnie w zawrotnym tempie. Jak wybrać te najnowsze i najbardziej wartościowe? Można postawić na międzynarodowe standardy i holistyczne podejście charakteryzujące certyfikowane programy marketingowe DM. Warto również zainspirować się tematyką możliwości, jakie dają nowoczesne technologie i dołączyć do uczestników spotkania Akademii Questusa (31 maja – 2 czerwca 2012 r.).