Ananas i grejpfrut w nowej kampanii marki Redd’s (wideo)
  • 1
  • 1
18.04.2013

Ananas i grejpfrut w nowej kampanii marki Redd’s (wideo)

22 kwietnia marka Redd’s rozpocznie kampanię promującą piwo Grapefruit-Pineapple. Działania prowadzone będą za pośrednictwem telewizji i Internetu.

Emisję spotu grejpfrutowo-ananasowego Redd’sa zaplanowano w największych stacjach telewizyjnych.

Kampania w Internecie rozpocznie się 18 kwietnia. Produkt promowany będzie w serwisie Spotify i aplikacji Listonic, a także na odświeżonej stronie internetowej marki.

Promocja online podzielona została na dwie części i potrwa do końca czerwca.

Tegoroczna kampania marki Redd’s różni się od poprzednich. Nowymi bohaterami kreacji reklamowych zostaną ananas i grejpfrut. Owoce zastąpią postacie kojarzące się ze znanymi bajkami (Czerwony Kapturek, Alicja w Krainie Czarów), wykorzystywane w dwóch minionych sezonach.

Od maja kampania telewizyjna zostanie wzmocniona sponsoringiem w wybranych kanałach. 

  • Kreacja spotu: agencja GPD Advertising
  • Produkcja: studio Oto Film
  • Postprodukcja: Platige Image
  • Działania digital: Lubię to – Social Media Agency
  • Działania PR: Q & A Consulting
  • Zakup mediów: dom mediowy MEC
  • 1

18 kwietnia 2013

Reklama
Reklama