Anamorficzny katalog
  • 0
  • 2
23.08.2010

Anamorficzny katalog

Rozpoczęła się kampania promocyjna nowego katalogu Ikei. W stolicy Małopolski sięgnięto po niespotykaną jeszcze w Polsce metodę, jaką jest malarstwo anamorficzne – grafika 3D.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 sierpnia 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 2
23.08.2010

Bój o wiarygodność badań internetowych – pierwsze wnioski

„Innowacyjne metody poprawy jakości badań prowadzonych przez Internet” to nazwa projektu realizowanego przez firmę badawczą Gemius SA w ramach przedsięwzięcia IniTech. Celem prac, dofinansowywanych przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, jest stworzenie nowych rozwiązań poprawiających jakość prób zbieranych w badaniach online. Zdefiniowanie czynników skłaniających respondentów do wypełniania ankiet badawczych, porównanie metod redukcji skrzywienia zebranych prób oraz opracowanie nowych rozwiązań poprawiających ich jakość – to główne cele przedsięwzięcia.

20 sierpnia 2010