„Analiza spamu w Polsce” – UKE
  • 0
  • 1
30.01.2015

„Analiza spamu w Polsce” – UKE

Urząd Komunikacji Elektronicznej opublikował analizę zjawiska spamu, mechanizmów jego powstawania oraz sposobów ochrony przed niechcianymi informacjami. Raport opracowało konsorcjum firm Bluehill oraz Quality Watch.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 stycznia 2015

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
30.01.2015 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Z korzyścią dla organizatorów – programy konsumenckie w salonikach prasowych Kolportera i salonach Top-Press

W sieci 1000 saloników prasowych Kolportera i salonów Top-Press co roku realizowanych jest od kilku do kilkunastu programów konsumenckich. Ich organizatorzy mają możliwość dotarcia do 4 milionów klientów – tyle osób odwiedza co miesiąc saloniki i salony prasowe. Kolporter oferuje producentom i dostawcom pełną obsługę realizowanych przez nich programów – od pakowania nagród aż do ich wydania określonej grupie klientów.
(Artykuł promocyjny)

29 stycznia 2015