Analiza oglądalności meczu Polska-Czechy - Marketing przy Kawie
Analiza oglądalności meczu Polska-Czechy
  • 0
  • 1
18.06.2012

Analiza oglądalności meczu Polska-Czechy

Sobotni mecz Polska-Czechy był ostatnim meczem naszej reprezentacji na Euro 2012. Przebieg wydarzeń na boisku odzwierciedla zachowanie widowni przed telewizorami – wynika z badania, stworzonego przez Universal McCann.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54968 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 czerwca 2012

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
18.06.2012

Korzystamy z telefonów czy smartfonów nawet podczas... mszy i seksu! – raport badawczy Generation Mobile 2012

W marcu 1 035 polskich internautów odpowiedziało na szereg pytań związanych z używaniem telefonów i smartfonów. Badanie pokazało, kto w Polsce używa urządzeń mobilnych i w jaki sposób je wykorzystuje. Zbadano również popularność marek i systemów operacyjnych. Sprawdzono, jakich aplikacji używają ankietowani i na co są skłonni wydawać pieniądze.