„Amsterdam? Berlin? Nowy Jork? Nie! Tak się pracuje w Grupie Pracuj!”
  • 0
  • 1
8.01.2015

„Amsterdam? Berlin? Nowy Jork? Nie! Tak się pracuje w Grupie Pracuj!”

7 stycznia ruszyła kampania employer brandingowa Grupy Pracuj. Jej hasło przewodnie brzmi: „Amsterdam? Berlin? Nowy Jork? Nie! Tak się pracuje w Grupie Pracuj!”. Działania mają pokazać warunki i atmosferę pracy w tej firmie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53168 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 stycznia 2015

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.01.2015

Edelman i Uniwersytet Cambridge zawierają partnerstwo w zakresie Big Data

Agencja Edelman oraz Centrum Psychometrii Uniwersytetu Cambridge zawarły strategiczne partnerstwo, którego celem jest badanie zastosowań technologii predykcyjnych w biznesie i polityce, a także skutków takich praktyk. W ramach współpracy przeprowadzone zostaną badania nad etycznymi i organizacyjnymi implikacjami predykcyjnej analizy Big Data. Sprawdzany będzie jej wpływ na zachowania i zaufanie konsumentów.