AMS zmienia cennik DOOH - Marketing przy Kawie
AMS zmienia cennik DOOH i wprowadza nowy model zakupu
  • 0
  • 1
2.07.2024

AMS zmienia cennik DOOH i wprowadza nowy model zakupu

1 lipca br. AMS wprowadza zaktualizowany cennik oferty digital OOH. Model zakupu oparty jest w nim na kontaktach (CPM). Obejmie on nośniki cyfrowe – zarówno outdoorowe, jak i indoorowe, dotychczas ujęte w cenniku CPM DOOH.

W standardzie, który obowiązuje od pięciu lat w segmencie klasycznego OOH, koszt formatu reklamowego uzależniony jest od dziennej liczby generowanych kontaktów. Teraz będzie on rozszerzony o kolejne nośniki AMS.

– Dwa lata temu, odpowiadając na potrzeby rynku, wprowadziliśmy rozliczenie kampanii na nośnikach digitalowych za realnie wykonane wyświetlenia (CPM DOOH). Nasi klienci oczekiwali jednak od nas więcej, przede wszystkim wspólnej waluty dla indooru i outdooru – wyjaśnia Tomasz Muraszko, dyrektor działu marketingu operacyjnego i strategii oferty w AMS. – Od 1 lipca br. podstawą rozliczenia kampanii będzie liczba kontaktów (CPM), a nie liczba wyświetleń (CPM DOOH) – dodaje.

W ciągu ostatnich kilku miesięcy AMS wspólnie z partnerami technologicznymi i badawczymi zgromadził dane, które pozwalają na ujednolicenie oferty. Efektem tej pracy jest wprowadzenie waluty spójnej z rynkowym standardem słownika wypracowanego przez Grupę Digital Out-of-Home przy IAB Polska.

W ofercie AMS znajduje się 80 galerii handlowych. Są one zlokalizowane w ponad 22 aglomeracjach i miastach, zamieszkanych przez 50% populacji Polski.

  • 1
AMS zmienia cennik DOOH

AMS zmienia cennik DOOH

2 lipca 2024

1 lipca 2024