AMS zmienia cennik DOOH - Marketing przy Kawie
AMS zmienia cennik DOOH i wprowadza nowy model zakupu
  • 0
  • 1
2.07.2024

AMS zmienia cennik DOOH i wprowadza nowy model zakupu

1 lipca br. AMS wprowadza zaktualizowany cennik oferty digital OOH. Model zakupu oparty jest w nim na kontaktach (CPM). Obejmie on nośniki cyfrowe – zarówno outdoorowe, jak i indoorowe, dotychczas ujęte w cenniku CPM DOOH.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56070 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 lipca 2024

1 lipca 2024