AMS z „Nadzieją” na ulicach polskich miast
  • 0
  • 6
20.11.2020

AMS z „Nadzieją” na ulicach polskich miast

W połowie listopada na przystankach w całej Polsce pojawiła się „Nadzieja” – plakat Justyny Stoszek. Praca jest wspólnym komentarzem autorki i firmy na temat sytuacji, w jakiej znalazł się świat.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 listopada 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
20.11.2020

1/3 Polaków planuje zakupy podczas Black Friday – raport „Polacy i Black Friday” ExpertSendera

Tegoroczny Black Friday przypada 27 listopada, co oznacza, że odbędzie się online. Wszystko to przez pandemię koronawirusa i wprowadzone ograniczenia. ExpertSender sprawdził, co Polacy sądzą o tym święcie zakupowym i czy planują w tym roku zakupy. Według raportu 61 proc. osób choć raz w życiu skorzystało z ofert dostępnych tego dnia. 1/3 ankietowanych stwierdziła, że robi to zwykle online. W tym roku 23 proc. badanych twierdzi, że nie zrobi zakupów, a 46 proc. jeszcze nie wie.

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
20.11.2020

W Gdyni na ścianie szpitala pojawił się neon z życzeniami zdrowia

Co roku 11 listopada, uczestnicząc w paradzie czy w miejskim biegu, gdynianie wysyłali do reszty kraju informację, że można świętować Niepodległość, jednocząc się, a nie podkreślając podziały. Jednocześnie Gdynia łączyła tradycję i pamięć o historii ze wspólną zabawą. W tym roku z powodu pandemii nie było to możliwe. Powstał więc neon, który ma jednoczyć mieszkańców w tym szczególnym dniu.