AMS poszerza ofertę o kolejne wiaty przystankowe w Gdańsku
  • 0
  • 1
27.02.2008

AMS poszerza ofertę o kolejne wiaty przystankowe w Gdańsku

Powierzchnie reklamowe w 81 wiatach przystankowych w Gdańsku poszerzą ofertę handlową AMS. Tym samym firma przejmie część powierzchni użytkowanych dotychczas przez Clear Channel Polska – to efekt umowy, która zostanie podpisana z władzami miasta.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 lutego 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.02.2008

Creative & Innovative Brands

Firma Carolyn Consulting wraz z partnerami wydarzenia organizuje pełną atrakcji imprezę wystawienniczą „Creative & Innovative Brands”, która odbędzie się 3 marca 2008 w Sali Wystawienniczej Biblioteki UW, ul Dobra 56/66 w Warszawie. Celem imprezy jest promowanie dynamicznych i kreatywnych marek związanych z nowymi technologiami, gadżetami HiTech, elektroniką użytkową oraz identyfikacją indywidualną - kierowanych do młodego pokolenia.