AMS odlicza czas do Godziny „W” na citylightach w 9 miastach Polski
  • 0
  • 1
29.07.2022

AMS odlicza czas do Godziny „W” na citylightach w 9 miastach Polski

Akcją „Nie zapominaj o Godzinie W” AMS włączył się w obchody 78. rocznicy Powstania Warszawskiego. Przez cały weekend 30–31 lipca oraz 1 sierpnia na wszystkich nośnikach AMS digital citylight w Polsce odliczany będzie czas, który pozostał do Godziny „W”. Akcję wzbogacą działania contentowe – informacje historyczne prezentowane w autorskim kanale informacyjnym Cityinfo.

Jak co roku na nośnikach AMS prezentowane są kreacje upamiętniające wybuch Powstania Warszawskiego. Dzięki możliwościom systemu digital citylight materiały promocyjne zostaną dopasowane do pory dnia. Automatycznie i w czasie rzeczywistym odliczany będzie czas do godziny „W” – 17:00 1 sierpnia.

Na cyfrowych nośnikach spółki AMS będzie można też:

  • zobaczyć informacje i archiwalne zdjęcia w historycznym cyklu Cityinfo „Poczuj historię”,
  • sprawdzić swoją wiedzę w przygotowanym na tę okazję quizie.

Komunikat o wydarzeniu pojawi się także na pasku informacyjnym w miejscu wyświetlania aktualnej daty i godziny za pomocą reklamy natywnej. Będzie to treść reklamowa spójna wizualnie i treściowo z miejscem jej emisji.

  • 1
Citylight odlicza czas do Godziny „W”

Citylight odlicza czas do Godziny „W”

 

29 lipca 2022

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
29.07.2022

Artystka młodego pokolenia zaprojektowała murale aplikacji Jush w Warszawie

Założony przez Żabkę start-up Lite e-Commerce reklamuje aplikację Jush za pomocą dwóch murali. Powstały one we współpracy z Eweliną Gąską – artystką młodego pokolenia z Warszawy. Obie prace zostały namalowane w charakterystycznej dla marki kolorystyce, a ich główni bohaterowie czerpią z życia pełnymi garściami. Murale będą widoczne w Warszawie przy ul. Ząbkowskiej oraz ul. Jaracza przez najbliższe 5 miesięcy.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.07.2022

Długofalowe korzyści z reklamy cyfrowej dla marki – wyniki badań

Nowe badanie przeprowadzone przez Nielsen, Nepa i GfK na zlecenie firmy Meta pokazuje, że firmy nie doceniają działań reklamowych, jeśli mierzą tylko ich krótkoterminowe efekty. Wyniki pokazały, że reklama cyfrowa, Facebook i Instagram są skuteczne w generowaniu długoterminowych korzyści dla marki. Facebook i Instagram przyniosły lepsze rezultaty niż telewizja w czterech z pięciu badań. Marketerzy, którzy rozumieją, jak budować długofalowy kapitał marki w kanałach cyfrowych, mogą wykorzystać rosnące znaczenie tych kanałów i zyskać przewagę konkurencyjną.