AmRest rozpoczyna współpracę z Leo Burnett Warszawa
  • 0
  • 1
13.08.2019

AmRest rozpoczyna współpracę z Leo Burnett Warszawa

AmRest rozstrzygnął trwający od kwietnia przetarg na obsługę budżetu reklamowego na zrealizowanie kampanii. Wygrała go agencja Leo Burnett Warszawa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 sierpnia 2019

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
13.08.2019

„Multiscreening 5” IRCenter – nowe zwyczaje odbioru treści wideo

Ostatni rok przyniósł wzrost popularności kanałów VoD w Polsce. Przede wszystkim kluczowych graczy na rynku: Cda.pl i Netflixa – pokazuje raport „Multiscreening 5” IRCenter. Coraz bardziej widoczna jest multikanałowość konsumpcji tego typu wideo. Ci sami użytkownicy oglądają na kilku różnych sprzętach, w zależności od potrzeby chwili. Czy urządzenia toczą między sobą walkę o uwagę odbiorców? A może się uzupełniają?

12 sierpnia 2019