AmRest rozpoczyna współpracę z Leo Burnett Warszawa
  • 0
  • 1
13.08.2019

AmRest rozpoczyna współpracę z Leo Burnett Warszawa

AmRest rozstrzygnął trwający od kwietnia przetarg na obsługę budżetu reklamowego na zrealizowanie kampanii. Wygrała go agencja Leo Burnett Warszawa.

AmRest to marka sama w sobie. Możliwość pracy dla tak renomowanej firmy traktujemy jako wyróżnienie. Dziękujemy za okazane zaufanie. Cieszymy się, że wypracowana przez cały zespół koncepcja działań okazała się tą, która najlepiej odpowiada na potrzeby klienta – powiedziała Hanna Jackowska, managing director agencji Leo Burnett Warszawa.

W portfolio AmRest Holdings znajdują się m.in. marki:

  • KFC,
  • Pizza Hut,
  • Burger King,
  • Starbucks,
  • La Tagliatella,
  • Blue Frog,
  • Kabb,
  • Bacoa,
  • Sushi Shop.

Firma prowadzi obecnie ponad 2000 lokali w 26 krajach świata.

  • 1

AmRest w Polsce wybrał agencję reklamową

 

13 sierpnia 2019

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
13.08.2019

„Multiscreening 5” IRCenter – nowe zwyczaje odbioru treści wideo

Ostatni rok przyniósł wzrost popularności kanałów VoD w Polsce. Przede wszystkim kluczowych graczy na rynku: Cda.pl i Netflixa – pokazuje raport „Multiscreening 5” IRCenter. Coraz bardziej widoczna jest multikanałowość konsumpcji tego typu wideo. Ci sami użytkownicy oglądają na kilku różnych sprzętach, w zależności od potrzeby chwili. Czy urządzenia toczą między sobą walkę o uwagę odbiorców? A może się uzupełniają?

12 sierpnia 2019