0 1 18.03.2009AmRest będzie współpracował z Codemediafirmy TweetAmRest w zakresie planowania i zakupu mediów interaktywnych zdecydował się na współpracę z Codemedia.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54814 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 18.03.2009Mimo osłabienia gospodarki, firmy nie oszczędzają na budżetach BTLZ firm działających w Polsce - w 2008 r. więcej zwiększyło swoje budżety na działania BTL kierowane do klientów indywidualnych (B2C) i partnerów biznesowych (B2B), niż je zmniejszyło, w stosunku do roku poprzedniego. Prezentują to badania dotyczące komunikacji BTL, zlecone przez Sodexho Pass Polska i przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia. Badane firmy deklarują, że w 2009 r. nie zmniejszą wydatków na ten cel.
0 1 0 0 0 18.03.2009Agencja 21 rozpoczęła współpracę z PlayOperator komórkowy Play oraz Agencja 21 w marcu br. rozpoczęły współpracę w zakresie public relations.
0 1 0 0 0 18.03.2009Internet coraz mocniej konkuruje z TVInternet najczęściej wykorzystują gospodarstwa domowe, w których jednocześnie jest kamera cyfrowa, laptop lub konsola do gier. Natomiast stosunkowo rzadziej gospodarstwa domowe, w których jest zainstalowana telewizja kablowa lub satelitarna - wynika z najnowszego badania GfK Net Index.
0 1 0 0 0 18.03.2009Galeria Bali nowym klientem Agencji Royal BrandW marcu 2009 r. Agencja Royal Brand PR rozpoczęła współpracę z warszawską restauracją „Galeria Bali”. Konsultanci agencji będą odpowiadać za kompleksowe doradztwo wizerunkowe oraz prowadzenie bieżących działań media relations w prasie oraz Internecie.