AmRest będzie współpracował z Codemedia
  • 0
  • 1
18.03.2009

AmRest będzie współpracował z Codemedia

AmRest w zakresie planowania i zakupu mediów interaktywnych zdecydował się na współpracę z Codemedia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 marca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.03.2009

Mimo osłabienia gospodarki, firmy nie oszczędzają na budżetach BTL

Z firm działających w Polsce - w 2008 r. więcej zwiększyło swoje budżety na działania BTL kierowane do klientów indywidualnych (B2C) i partnerów biznesowych (B2B), niż je zmniejszyło, w stosunku do roku poprzedniego. Prezentują to badania dotyczące komunikacji BTL, zlecone przez Sodexho Pass Polska i przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia. Badane firmy deklarują, że w 2009 r. nie zmniejszą wydatków na ten cel.