Amol promowany jako „Niezwykły lek na zwykłe dolegliwości” - Marketing przy Kawie
Amol promowany jako „Niezwykły lek na zwykłe dolegliwości”
  • 1
  • 0
4.10.2018

Amol promowany jako „Niezwykły lek na zwykłe dolegliwości”

Rozpoczęła się ogólnopolska kampania telewizyjna marki Amol (Takeda Polska) na sezon jesienno-zimowy. Celem działań jest podkreślenie właściwości produktu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54971 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 października 2018

3 października 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
3.10.2018

Cannes Lions Imagination Day 2018 w listopadzie

O kampaniach nagrodzonych prestiżowymi nagrodami i o tym, co inspiruje najbardziej kreatywne osoby ze świata biznesu, sztuki i marketingu będzie można posłuchać 19 listopada w Warszawie, podczas 8. edycji konferencji Imagination Day. Najbardziej emocjonujące reklamy, nagrodzone podczas Cannes Lions International Festival of Creativity, będzie można obejrzeć 22 listopada podczas pokazu Cannes Lions w ośmiu kinach sieci Multikino. Organizatorem wydarzeń jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.