Amica ponownie wybrała Value Media
  • 0
  • 1
2.12.2020

Amica ponownie wybrała Value Media

Producent sprzętu AGD Amica rozstrzygnął przetarg mediowy. Wygrała go agencja Value Media (Group One). Firmy rozpoczynają 10. rok współpracy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

49500 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

2 grudnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.12.2020

Jest decyzja o powstaniu polskiego Joint Industry Committee

Nadawcy telewizyjni oraz marketerzy i agencje mediowe podpisali list intencyjny, w którym deklarują wolę wspólnego opracowania statutu i powołania do życia Joint Industry Committee wspierającego jednoźródłowe badanie konsumpcji mediów. Sygnatariusze listu wyrażają gotowość do współpracy i wspólnego działania w tej sprawie z organizacjami pracodawców reprezentującymi wydawców internetowych i nadawców radiowych.