Amica z kampanią wizerunkową „Razem każdego dnia”
  • 1
  • 1
29.07.2020

Amica z kampanią wizerunkową „Razem każdego dnia”

20 lipca ruszyła nowa kampania wizerunkowa marki Amica, „Razem każdego dnia”. W jej ramach przygotowano dwie wersje spotu – 30-sekundową do telewizji oraz 45-sekundową do Internetu.

Amica jest marką, która od lat jest blisko swoich użytkowników. Rozumie ich potrzeby i wspiera ich w codziennym życiu. Teraz, kiedy nasza codzienność uległa zmianie ze względu na trwającą pandemię, chcieliśmy pokazać, że Amica reaguje na nową rzeczywistość. Dzięki swojej wrażliwości i lokalności jest dokładnie tam, gdzie pomoc i wsparcie są aktualnie najbardziej potrzebne.

Z badań, do jakich mieliśmy dostęp, wynikało wyraźnie, że konsumenci chcą wiedzieć, czy i w jaki sposób marki reagują na pandemię. Komunikacja nie powinna być oderwana od rzeczywistości. Wyzwaniem więc było połączenie w kampanii zaplanowanej wcześniej strony produktowej i CSR-owej.

Kolejnym aspektem, który dziś nabrał jeszcze większego znaczenia, jest patriotyzm ekonomiczny. Dlatego postanowiliśmy postawić dodatkowo na polskość marki, która jest przecież jedynym tak dużym polskim producentem AGD – mówi Anna Warszewska z agencji C108.

  • Strategia oraz kreacja kampanii: C108
  • Produkcja: Szut Szut Studio
  • Reżyseria: Katka Michalak
  • Zdjęcia: Tomasz Naumiuk
  • Postprodukcja: Lunapark Motion Arts Colective
  • 1
Amica z kampanią wizerunkową

Amica z kampanią wizerunkową

29 lipca 2020

28 lipca 2020