Amerykańska „Generacja C”: raport
  • 0
  • 2
27.02.2012

Amerykańska „Generacja C”: raport

Reprezentanci grupy nazwanej Generacją C w znacznie większym stopniu niż osoby z innych grup wiekowych wykorzystują w komunikacji nowoczesne urządzenia. Badanie przeprowadzone przez firmę Nielsen objęło młode pokolenie Amerykanów – osoby pomiędzy 18. a 34. rokiem życia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Pozdrawiam, Karolina

12 lat temu

18-24?!

Hm, czytałam raport Nielsena w oryginale i wydaje mi się, że mówiąc o Generacji C autorzy mieli na myśli grupę wiekową pomiędzy 18 a 34 rokiem życia...

Rozwiń komentarze

27 lutego 2012

25 lutego 2012