Amerykanie nie ufają firmom technologicznym - Marketing przy Kawie
Amerykanie nie ufają firmom technologicznym
  • 0
  • 1
5.01.2022

Amerykanie nie ufają firmom technologicznym

Facebook, WhatsApp i Instagram należą do marek technologicznych, którym Amerykanie ufają najmniej – wynika z sondażu Washington Post-Schar School. Amazon jest jedyną marką, która wzbudza zaufanie więcej niż połowy badanych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55358 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 stycznia 2022

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.01.2022

Panthers Wrocław z klipem „Ballin” promującym klub i miasto

Trener drużyny futbolistów amerykańskich Panthers Wrocław, Meech Eaton wraz z zawodnikami Dariusem Robinsonem i Williamem Lloydem stworzyli utwór promujący zarówno klub, jak i stolicę Dolnego Śląska. Teledysk został nagrany tak, by zaprezentować dzień z życia Pantery. Autorami tekstu są sami zawodnicy, którzy na co dzień oprócz gry w jednej z najlepszych drużyn futbolowych w Polsce zajmują się muzyką.