Amerykanie nie ufają firmom technologicznym
  • 0
  • 1
5.01.2022

Amerykanie nie ufają firmom technologicznym

Facebook, WhatsApp i Instagram należą do marek technologicznych, którym Amerykanie ufają najmniej – wynika z sondażu Washington Post-Schar School. Amazon jest jedyną marką, która wzbudza zaufanie więcej niż połowy badanych.

Badanych zapytano, w jakim stopniu wierzą firmom/usługom, że te właściwie przetwarzają ich dane osobowe i dane dotyczące aktywności w Internecie. 72% nie ufa zbytnio/w ogóle Facebookowi. 56% stwierdziło również, że Facebook ma negatywny wpływ na społeczeństwo. Również należące do Mety Instagram i WhatsApp nie uzyskały dobrego wyniku. Nie ufa im odpowiednio 60% i 53%. W pierwszej czwórce najmniej zaufanych firm znalazł się też TikTok (63%).

Za YouTube (53%) i Google (47%) uplasował się Microsoft (42%), następnie Apple i Amazon (oba po 40%).

Z kolei 20% badanych odpowiedziało, że ufa Facebookowi. Jeszcze mniej ufa WhatsAppowi i Instagramowi. Google i YouTube mają odpowiednio 48% i 35% wskazań, Apple 44%, a Amazon 53% i jest jedyną marką, której ufa więcej niż połowa badanych.

Ośmiu na dziesięciu internautów, którzy widzą reklamy kierowane, uważa je za irytujące. 74% twierdzi, że są inwazyjne. Osiem na 10 osób podjęło również pewne kroki w celu ograniczenia ilości zbieranych danych, przy czym najpopularniejsze to:

  • zmiana ustawień prywatności na stronach internetowych (57%),
  • usuwanie historii przeglądania (56%),
  • zmiana ustawień prywatności na telefonach/w aplikacjach (50%).

Źródło: www.warc.com

  • 1
Amerykanie nie ufają firmom technologicznym

Amerykanie nie ufają firmom technologicznym – pokazało badanie

5 stycznia 2022

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.01.2022

Panthers Wrocław z klipem „Ballin” promującym klub i miasto

Trener drużyny futbolistów amerykańskich Panthers Wrocław, Meech Eaton wraz z zawodnikami Dariusem Robinsonem i Williamem Lloydem stworzyli utwór promujący zarówno klub, jak i stolicę Dolnego Śląska. Teledysk został nagrany tak, by zaprezentować dzień z życia Pantery. Autorami tekstu są sami zawodnicy, którzy na co dzień oprócz gry w jednej z najlepszych drużyn futbolowych w Polsce zajmują się muzyką.