Amazon wskakuje na podium najcenniejszych marek świata w rankingu BrandZ. Microsoft spada. Liderem znów Google
  • 0
  • 1
30.05.2018

Amazon wskakuje na podium najcenniejszych marek świata w rankingu BrandZ. Microsoft spada. Liderem znów Google

Najcenniejszą marką świata w rankingu BrandZ Top 100 opublikowanym przez WPP oraz Kantar Millward Brown kolejny rok z rzędu jest Google. Drugie miejsce utrzymał Apple. Amazon i Microsoft zamieniły się pozycjami. Największy wzrost wartości marek obecnych w rankingu zawdzięczamy technologii, treściom oraz kreatywności.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 maja 2018

29 maja 2018