Amazon z rekordowymi wydatkami na reklamę
  • 0
  • 1
4.02.2020

Amazon z rekordowymi wydatkami na reklamę

W minionym roku Amazon wydał na reklamę 11 mld dol. To wzrost o 2,8 mld dol., czyli 34%. Gigant e-commerce wyprzedził tym samym Procter & Gamble i Unilevera.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48486 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

4 lutego 2020

  • 4
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.02.2020

Znane osoby mówią, jak dbają o zdrowie, w kampanii „Zdrowiej”

Codzienne nawyki związane z odżywianiem, aktywnością sportową czy uzależnieniami mogą być kluczowe w profilaktyce chorób nowotworowych. O tym mówi kampania stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny, przygotowana z okazji Światowego Dnia Walki z Rakiem. W akcję „Zdrowiej” włączyli się: Daria Widawska, Katarzyna Bosacka, Joanna Koroniewska, Cyber Marian, Anna Jaworska, Katarzyna Zielińska oraz Joanna Górska.

  • 0
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
4.02.2020

Najbardziej znani sponsorzy sportu. Badanie ARC Rynek i Opinia

Ze sponsoringiem sportu Polacy najczęściej kojarzą firmy: PKN Orlen, Adidas oraz Nike. Przyglądając się najpopularniejszym dyscyplinom sportowym, można dostrzec jednak marki, które są bardziej kojarzone z poszczególnymi dyscyplinami ze względu na wieloletnie zaangażowanie. Takim przykładem jest choćby Plus. Ten na poziomie ogólnym jako sponsor sportu kojarzony jest spontanicznie przez 9% osób, a już jako sponsor siatkówki przez 37% badanych. Takie wyniki przynosi raport „Sponsoring monitor” ARC Rynek i Opinia.