Amazon pracuje nad urządzeniem, które będzie rozpoznawać ludzkie emocje
  • 0
  • 0
24.05.2019

Amazon pracuje nad urządzeniem, które będzie rozpoznawać ludzkie emocje

Amazon opracowuje urządzenie do noszenia na ciele (wearable), które będzie zdolne do rozpoznawania ludzkich emocji. W wewnętrznej dokumentacji, do której dotarł serwis Bloomberg, ten zakładany na nadgarstek gadżet opisywany jest jako produkt z kategorii health and wellness.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 maja 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
24.05.2019

Opinia Rady Etyki Public Relations w sprawie przestrzegania zasad etyki PR

10 maja, po publikacji „Super Expressu” dotyczącej dzieci premiera Mateusza Morawieckiego, zarząd Polskiego Stowarzyszenia Public Relations zwrócił się do Rady Etyki Public Relations z prośbą o wydanie opinii. REPR oświadczyła, że nie dysponuje faktograficzną wiedzą pozwalającą na to. Jednocześnie apeluje o przestrzeganie istniejących w naszym kraju zapisów kodeksów etycznych public relations. Zwraca też uwagę na potencjalne zagrożenia wynikające z łączenia funkcji specjalisty ds. PR z pracą dziennikarza.

23 maja 2019