Amazon pracuje nad urządzeniem, które będzie rozpoznawać ludzkie emocje
  • 0
  • 0
24.05.2019

Amazon pracuje nad urządzeniem, które będzie rozpoznawać ludzkie emocje

Amazon opracowuje urządzenie do noszenia na ciele (wearable), które będzie zdolne do rozpoznawania ludzkich emocji. W wewnętrznej dokumentacji, do której dotarł serwis Bloomberg, ten zakładany na nadgarstek gadżet opisywany jest jako produkt z kategorii health and wellness.

Projekt roboczo nazywany jest Dylan. Nie jest jasne, na jakim etapie są prace i czy urządzenie będzie dostępne komercyjnie. Według osoby zaangażowanej w projekt, która chce pozostać anonimowa, w toku są testy beta. Firma odmawia w tej sprawie komentarza.

Urządzenie ma współpracować z aplikacją. Wyposażone jest w mikrofony połączone z oprogramowaniem, które może odróżnić stan emocjonalny użytkownika po przeanalizowaniu dźwięku jego głosu. Być może Dylan mógłby doradzać noszącemu, jaka reakcja będzie najefektywniejsza w kontakcie z innymi osobami.

Amazon ma współpracować nad tym projektem z firmą Lab126, która stoi też za Fire, Echo i Alexą.

Źródło: www.bloomberg.com

24 maja 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
24.05.2019

Opinia Rady Etyki Public Relations w sprawie przestrzegania zasad etyki PR

10 maja, po publikacji „Super Expressu” dotyczącej dzieci premiera Mateusza Morawieckiego, zarząd Polskiego Stowarzyszenia Public Relations zwrócił się do Rady Etyki Public Relations z prośbą o wydanie opinii. REPR oświadczyła, że nie dysponuje faktograficzną wiedzą pozwalającą na to. Jednocześnie apeluje o przestrzeganie istniejących w naszym kraju zapisów kodeksów etycznych public relations. Zwraca też uwagę na potencjalne zagrożenia wynikające z łączenia funkcji specjalisty ds. PR z pracą dziennikarza.

23 maja 2019