„I am piccante”. Papieżyca pastafarian na nośnikach w wiatach przystankowych - Marketing przy Kawie
„I am piccante”. Papieżyca pastafarian na nośnikach w wiatach przystankowych
  • 1
  • 9
4.12.2019

„I am piccante”. Papieżyca pastafarian na nośnikach w wiatach przystankowych

Na nośnikach AMS w Warszawie pojawiły się plakaty z hasłem „I am Piccante”. Odwołują się do postaci papieża i Kościoła. W ten sposób Special Patrol Group zwraca uwagę na akcję „End Blasphemy Laws”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 grudnia 2019