Legenda Allegrowicza na 25-lecie Allegro - Marketing przy Kawie
„Allegroverse 25: Legenda Allegrowicza” – interaktywny film na jubileusz ćwierćwiecza platformy
  • 2
  • 9
8.01.2025

„Allegroverse 25: Legenda Allegrowicza” – interaktywny film na jubileusz ćwierćwiecza platformy

2 stycznia Allegro zaprezentowało „Allegroverse 25: Legendę Allegrowicza”. To interaktywny film, w którym główną rolę odgrywają sami użytkownicy platformy.

Premiera spotu „Allegroverse 25: Legenda Allegrowicza” inauguruje kampanię świętującą 25-lecie platformy. Sam film nawiązuje do znanych produkcji reklamowych Allegro. Dzięki zastosowaniu perspektywy POV widzowie mają szansę:

  • poczuć się częścią historii,
  • poznać świat marki,
  • odkryć, jak ich wybory przez lata wpływały na rozwój Allegro.

– Allegrowicze to więcej niż społeczność. To siła, która przez lata nadawała kształt Allegro. W tej kronice chcieliśmy pokazać, że to dzięki nim platforma działa i rośnie, a ich codzienne wybory mają ogromny wpływ. To film o nich i dla nich – to nasz sposób na powiedzenie „dziękujemy” – mówi Karolina Sytnyk, brand management expert w Allegro.

„Allegroverse 25: Legenda Allegrowicza”

„Allegroverse 25: Legenda Allegrowicza” i przewodniczka po opowieści – Twardowska

„Allegroverse 25: Legenda Allegrowicza” ma tworzyć uniwersum, które połączy popkulturowe odniesienia z rozwiązaniami platformy

Podczas tej podróży widzom towarzyszyć będzie przewodniczka – Twardowska, w którą wcieliła się Danuta Stenka. To ona prowadzi widzów przez uniwersum Allegro. Jej obecność ma być symbolem połączenia tradycji z nowoczesnością – motywu przewodniego jubileuszowego filmu.

W wideo pojawiają się również m.in.:

– Od początku wiedzieliśmy, że stworzenie tego scenariusza będzie dużym wyzwaniem. Naszym celem było połączenie angażującej fabuły z historią rozwoju Allegro i wprowadzeniem kluczowych produktów, takich jak Allegro Pay, Allegro Protect czy One Boxy. Kusiło nas, by oprzeć wszystko na kultowych legendach, ale zależało nam na tym, by oddać pełny obraz marki. Dlatego scenariusz powstał z poszanowaniem całej historii Allegro. Dzięki temu nawet najbardziej praktyczne elementy platformy stały się integralną częścią opowieści – wyjaśniają Agata Patoła i Katarzyna Warykiewicz, współautorki scenariusza.

Reżyserię „Allegroverse 25: Legendy Allegrowicza” powierzono Jakubowi Michalczukowi, a produkcję firmie Moon Films. Za postprodukcję odpowiada Platige Image. Koncepcję kreatywną, scenariusz i kampanię w mediach społecznościowych opracowała agencja DDB Warszawa. Zakupem mediów zajął się wewnętrzny dział mediowy Allegro.

  • 8
„Allegroverse 25: Legenda Allegrowicza”

„Allegroverse 25: Legenda Allegrowicza”

„Allegroverse 25: Legenda Allegrowicza”

„Allegroverse 25: Legenda Allegrowicza” i przewodniczka po opowieści – Twardowska

„Allegroverse 25: Legenda Allegrowicza”
„Allegroverse 25: Legenda Allegrowicza”
„Allegroverse 25: Legenda Allegrowicza”
„Allegroverse 25: Legenda Allegrowicza”
„Allegroverse 25: Legenda Allegrowicza”
„Allegroverse 25: Legenda Allegrowicza”

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

7 stycznia 2025

  • 0
  • 1
  • 0
7.01.2025

Gazeta.pl i Fundacja Avalon stworzyły poradnik komunikacji niewykluczającej

Stereotypy, brak dostępności i niedostosowany język stanowią bariery, które utrudniają osobom z niepełnosprawnościami pełną integrację ze społeczeństwem. Chcąc wywrzeć wpływ na sposób, w jaki media prezentują osoby z niepełnosprawnościami, redakcja Gazeta.pl we współpracy z Fundacją Avalon stworzyła przewodnik „Dostępność. Poradnik dla twórców, dziennikarzy i wszystkich osób zainteresowanych budowaniem niewykluczającej komunikacji".