Allegro zmieniło agencję do obsługi strategiczno-kreatywnej. Agencja Bardzo traci klienta
  • 0
  • 0
12.07.2019

Allegro zmieniło agencję do obsługi strategiczno-kreatywnej. Agencja Bardzo traci klienta

W przetargu na strategiczno-kreatywną obsługę Allegro zwyciężyła agencja Ogilvy. W trwającym od czerwca postępowaniu brało udział sześć agencji. Pięcioletnią współpracę z marką kończy agencja Bardzo. To ona była autorką platformy „Czego szukasz?”, w tym spotu „English for Beginners” – najbardziej znanej reklamy brandu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 lipca 2019

11 lipca 2019