Allegro zmieniło agencję do obsługi strategiczno-kreatywnej. Agencja Bardzo traci klienta
  • 0
  • 0
12.07.2019

Allegro zmieniło agencję do obsługi strategiczno-kreatywnej. Agencja Bardzo traci klienta

W przetargu na strategiczno-kreatywną obsługę Allegro zwyciężyła agencja Ogilvy. W trwającym od czerwca postępowaniu brało udział sześć agencji. Pięcioletnią współpracę z marką kończy agencja Bardzo. To ona była autorką platformy „Czego szukasz?”, w tym spotu „English for Beginners” – najbardziej znanej reklamy brandu.

Ogilvy Poland będzie odpowiedzialna za opracowanie nowej platformy komunikacyjnej Allegro. Podejmie także stałą obsługę w obszarze ATL i digital (digital content production).

Współpraca zacznie się jeszcze w lipcu. Start pierwszej kampanii jest planowany na wrzesień.

12 lipca 2019

11 lipca 2019