Allegro rozpoczęło świąteczną kampanię reklamową
  • 1
  • 1
2.12.2021

Allegro rozpoczęło świąteczną kampanię reklamową

Tak jak nie powinno się oceniać książki po okładce, tak samo nie powinno się oceniać ludzi po ich wyglądzie – podkreśla Allegro w świątecznej reklamie. Najważniejsze jest przecież to, jacy jesteśmy w środku, a świadczą o nas przede wszystkim nasze czyny.

Tegoroczny spot zasadza się na obserwacji, że z powodu braku czasu i zabiegania, w jakim żyjemy, niektórzy z nas mają skłonność do powierzchownego oceniania różnych sytuacji i ludzi. Główny motyw kampanii to dostrzeganie w innych tego, za co ich podziwiamy, kochamy czy szanujemy. Wideo pokazuje, że pojednanie ponad różnicami jest wartością samą w sobie.

Idea „Zobaczmy w sobie to, co najważniejsze” została przeniesiona do filmu wizerunkowego w kilku wersjach. Dwuminutowy film można zobaczyć na YouTube. Krótsza (60-sekundowa) wersja będzie emitowana w telewizji. Kampania będzie miała także odsłonę w mediach społecznościowych. Oprócz filmu wizerunkowego powstało kilkanaście spotów produktowych.

W filmie świątecznym wykorzystany został współczesny cover utworu „Never Ending Story”. Reżyseria spotu została powierzona Jakobowi Strömowi, twórcy znanemu m.in. z filmu „Dear Daddy”.

Scenariusze i koncept przygotowała agencja Ogilvy. Prowadzenie kampanii w mediach społecznościowych należy do agencji Hand Made. Produkcją filmów zajął się Moon Films, a postprodukcją studio Televisor. Montaż dźwięku – Juice, zakup mediów – Starcom.

  • 1
Allegro rozpoczęło świąteczną kampanię reklamową

Allegro rozpoczęło świąteczną kampanię reklamową

2 grudnia 2021

1 grudnia 2021